بازم سلام .....

امروز واسه ی من خیلی با روزای دیگه فرق داره .امروز واسه ی من مثل نوروز

 می مونه.

لابد می پرسین چرا ؟

چون با اینکه دلم کلی غصه داره ولی یه زندگی جدید رو با کمک چندتا دوست خوب

شروع کردم.یه زندگی که دارم سعی می کنم توش کمتر غم وغصه  باشه .آخه تجربه

نشونم داد که با نشستن و غصه خوردن هیج جی درست نمیشه .

شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص

مناسب را . به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکرگزار باشی.

امروز می خوام از چندتا دوست خوب تشکر کنم ... خانم فرخ نیا و خانم امان پور که با

حرفها و راهنمایی ها و محبت های بی دریغشون منو به زندگی برگردوندن و به آینده

امیدوار کردن.

وهمچنین از پرسنل گل هتل آتبین و به خصوص جناب آقای فانی مدیریت محترم  کمال

تشکر رو دارم که کمک کردن تا با دیدی جدید به آینده نگاه کنم .

پروانه نمی میرد تا گل به بغل دارد

این سینه نمی میرد تا عشق تورا دارد

در پایان ضمن کمال تشکر و سپاس از همه ی عزیزان روز مادر رو به همه ی مادرهای

 دنیا و همچنین مادر عزیزم تبریک می گم و امیدوارم روزها و ماه ها و سال های خوبی در انتظارشون باشه .

آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی, به خاطر بیاور که

 زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است.

ارادتمند همیشگی

محمدحسین صراف زاده ( گلپسر )

تابستان ۱۳۸۷